لا عزة الا بالاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لا عزة الا بالاسلام

الرئيسيةالرئيسية  المجلةالمجلة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
من مصر
●۩جديد۩●
●۩جديد۩●

<b>عدد المساهمات</b> 1
نقاط 3
تاريخ التسجيل 13/04/2011

الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب Empty
مُساهمةموضوع: الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب   الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب I_icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 7:09 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركات
اولا جزاكم الله خيرا جميعا علي هذا المنتدي الرائع
انا مسجلة من اجل عرض مشكلة خاصة بي او بمعني اصح هي حالة بس ارجوكم تسعدوني....وبعتزر والله ان اول موضوع انزله يكون مشكلة بس والله عايزة اشوف لي حل بجد ....وبعتزر عن ركاكة الاسلوب وضعف اللغه ... حالتي من الاخر .. كانت حياتي قبل 3 سنين عادية مش ملتزمة اوي بالدين كان الجهل والغفلة اللي كتير عايشين فيه...وبعدين ربنا اكرمني وبدات اروح دار للقران وارتبط جدا بالتجويد والحفظ الحمد لله وبقي هدفي ان اكون معلمة ...وبعدين غيرت لبسي ولبست الملحفة والله حسيت اني مش ماشية ع الارض كنت سعيييييييييدة جدا جدا جدا ....وكان نفسي بعد كدة البس النقاب.....وقد كان لبسته من سنة ونص ..ولكن...ماحستش باي احساس حلو زي مالبست الملحفة.....بالعكس تماما تعبت نفسيا جدا وفضلت اعيط اني مامنتش مرتاحة فيه..وفضلت مضايقة منه جدا ومن النفس بس فضلت اقاوم واقول لالالا ده شيطان وكل زميلاتي قالولي لالالا اثبتي ....بس انا تهورت واستعجلت اوي في لبسه ....انا اقتناعي به انه فضل وحكمه الشرعي معرف ...انا حسة اني منافقة منافقة منافقة جداجداجدا ...لاني بجد من ساعة مالبسته وانا عايزة اقلعه بس خايفة من حاجات كتير...انا معليتش لما لبسته انا حسيت اني هبط اوي من ساعتها حسه انه ماقربنيش من ربنا بلعكس احساسي بالنفاق باعدني اوي عن ربنا .....انا عمالة اسال نفسي انا مش قادرة اقلعه ليه؟؟؟؟ مش لاقية اجابة داخلي الا انه ازاي بقي امام الناس بعد ما البسه اقلعه؟ وهذا طبعا رياااااااء ونفاق ويصبح العمل مردود غير مقبول ....وعلي فكرة انا مش بلبسه ف البيت امام جوز خالتي وابن خالتي وعارفة انه خطأ حاسة اني منافقة جدا.........انا تعبانة اوي والله ......حسة اني حيرانة ومترددة......حسة انه مالوش لازمة بالنسة لي ده عمل مردود لانه كدا رياااااااااااااااء صح؟؟؟؟ العمل مافيهوش اخلاص لله ماذا افعل؟؟؟؟؟ وما الحكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجوكم ردو عليا بس برفق الله يكرمكو....وادعولي بالله عليكم
سامح
«ღمشرفღ»
«ღمشرفღ»
سامح

ذكر
<b>عدد المساهمات</b> 270
نقاط 777
تاريخ التسجيل 15/12/2010
العمر 34
وسام التكريم . وسام التميز .

الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب   الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 20, 2011 1:42 am

سلام عليكم حياك الله
اختي من مصر الرابط ادناه عو مركز الفتاوي للشبكة الاسلامية
وفيه كبار الشيوخ في الوطن العربي
http://www.islamweb.net/fatwa/index.php?page=addquestion
تقبلي مروري

تم

الحقوني بالله عليكو عايزة اخلع النقاب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أسطوانة في نصرة النقاب
» أسطوانة شاملة للدفاع عن النقاب